Чому наша молочна продукція не представлена в супермаркетах?

Чому наша молочна продукція не представлена в супермаркетах?

  • Повернення. Ми не практикуємо повернення протермінованої продукції, що є умовою в роботі з мережами. Ми працюємо з душею, згідно власних принципів і виготовляємо виключно натуральний продукт, який любимо і поважаємо. Зливати у відходи чи повторно переробляти - варіант точно не для ТМ Щедрик.
  • Виробничі можливості. Ми є невеликим «нішевим» виробництвом і працюємо виключно під потреби торгівлі. Щодня ми збираємо заявки серед підприємців і наших продавців, формуємо замовлення і виготовляємо чітко вказану кількість одиниць продукції.
  • Націнка. Ми - соціально відповідальне підприємство і наша мета бути доступними для кожного, тому ціни встановлюємо завжди реальні та змінюємо лише залежно від цін на комплектацію і сировину (молоко, упаковка, закваски). Додати до собівартості нашої продукції націнку супермаркетів і скоріш за все це вже буде дороговартісний продукт.
  • Штрафи. Договори з мережами передбачають штрафи (іноді навіть 100% вартості) за недопоставку продукції в тому чи іншому прояві (запізнення, неповна поставка і т.д.). Наша ж молочна продукція виготовляється виключно з натурального молока, кількість якого може коливатися залежно від сезону. Тому бувають періоди, коли деяких продуктів немає в достатній наявності (наприклад «Надуг» у лютому).
  • Географія. Зазвичай мережі покривають усю країну, а іноді виходять за її межі. Натуральне молоко, термін придатності якого 72 години ризикує не доїхати із заводу в Рівному в супермаркет, припустимо, Дніпропетровська. Доїхати можливо й зможе, але потрапити на полиці з центрального складу та вчасно продатись без повернень - навряд чи. Покриття у продажах для натурального молочного продукту нетривалого зберігання - радіус 300-500 км. Тому ми охоплюємо наразі лише західний регіон і межа для нас - Київ.

Замовте дзвінок